FAQ
Hjælpeemner
Hvilke forsendelsesmetoder er tilgængelige?
Alle vores forsendelser håndteres af UPS Services, DHL, KUEHNE.
Hvad er leveringstiden for de bestilte varer?
Den estimerede tid det tager for forsendelsen at nå frem til kunden, oplyses af forsendelsesfirmaet. Du kan beregne det på varesiden eller tjekke det i indkøbskurven efter at have udfyldt leveringsoplysningerne. Gennemsnitlig leveringstid er 4 hverdage.
Hvordan beregnes forsendelsesprisen?
Fragtprisen beregnes direkte af forsendelsesfirmaerne. Beløbet afhænger af vægten og dimensionerne af de afsendte varer samt slutdestinationen. Du kan tjekke forsendelsesprisen under bestillingsprocessen.
Hvotdan kan man spore en forsendelse?
Efter at have afsendt en bestilling modtager du et sporingsnummer, som du kan bruge på forsendelsesfirmaets hjemmeside.
Kan jeg ændre i min bestilling?
Det er muligt at ændre i din bestilling ved at ringe til vores team, før vi er begyndt at behandle din ordre. Du kan finde vores kontaktoplysninger her: https://www.senetic.dk/site/kontakt/
Hvordan opretter jeg en konto?
Du kan oprette en konto på følgende link: https://www.senetic.dk/account/register/ Du kan også tilmelde dig som bruger ved checkout når du afgiver en ordre.
Hvorfor er det værd at oprette en konto?
Oprettelse af en konto giver dig mulighed for at beholde din leveringsadresse og faktureringsoplysninger uden at skulle indtaste dem hver gang for efterfølgende ordrer. Det giver dig også mulighed for at se din købshistorik.
Hvordan kan jeg tilmelde mig nyhedsbrev?
Du kan tilmelde dig et nyhedsbrev ved at indtaste din e-mailadresse i formularen nederst på vores hjemmeside. Dette giver dig mulighed for at holde styr på alle tilgængelige kampagner og nyheder.
Hvor vil min ordre blive sendt fra?
Vi er et internationalt firma med lagre placeret i forskellige lande. Det kan forekomme, at ordren sendes uden for Danmark. En nøjagtig leveringstid vil blive oplyst under kassen.
Hvilken garanti får jeg på mine køb?
Alle nye og fabriksfremstillede varer leveres med en standard producentgaranti. Garantibetingelserne kan variere afhængigt af producenten.
Hvor mange dage har jeg til at returnere?
Du har ret til at fortryde en aftale om salg af varer indgået på afstand inden for 14 dage uden at skulle angive nogen grund. Dette gælder kun for individuelle kunder. For erhvervskunder tager vi en individuel tilgang afhængigt af leverandøren og varens oprindelse.
Hvordan foregår returneringen?
Efter indberetning via vores portal kontakter vi kunden samme dag/næste hverdag. Hvis ansøgningen har alle de nødvendige oplysninger, arrangerer vi afhentning af den defekte enhed den næste hverdag.
Hvordan skal varerne returneres?
Alle varer skal returneres i god stand, i deres originale emballage med alle dokumenter. De skal pakkes passende for at undgå beskadigelse under transport. Sørg også for, at RMA-nummeret vises tydeligt på produktet. Du kan finde RMA-skemaet her: Senetic RMA
Hvor lang tid går der før RMA bliver godkendt?
Vi forsøger at gennemgå alle RMA-klager så hurtigt som muligt. Processen kan variere afhængigt af producenten. Normalt overstiger det ikke 21 arbejdsdage.
Jeg har allerede returneret mine produkter. Hvornår kan jeg forvente ombytning af varer eller tilbagebetaling?
Afhængigt af situationen kan der gå et par dage efter, at enhederne er leveret til vores lager (f.eks. ved returnering) til en måned (f.eks. ved reklamationer).
Hvor kan jeg tjekke status på min klage?
For RMA-henvendelser venligst kontakt [email protected]
Kan jeg indgive en klage direkte hos producenten?
Ja, de fleste producenter tillader slutbrugerklager. Vi opfordrer kraftigt til at rejse garantikrav direkte med dem, da det i høj grad øger behandlingstiden.