FAQ
Hjælpeemner
Hvilke leveringsmetoder er tilgængelige?
Det købte udstyr sendes gennem fragtfirmaerne:
- UPS
- DHL
- SCHENKER
- HELLMANN
- GEFCO
- Elektronisk vareekspedition
Hvad er ventetiden for bestilte produkter?
Anslået frist for forsendelsen angives af vores fragtfirmaer. Kan beregnes på produktsiden eller ved at tjekke i kurven efter tilsætning af leveringsdata.
Hvordan beregnes leveringsprisen?
Forsendelsesprisen beregnes direkte af leverandørerne. Beløbet afhænger af vægt og dimensioner af de overførte produkter og leveringsstedet.
I hvilken valuta foregår salg?
Salg er mulig i valutaer i de lande, hvor vi opererer. Komplet liste er tilgængelig på http://www.senetic.net/.
Hvordan kan jeg spore forsendelsen?
Du kan spore forsendelsen og kontrollere rækkefølgen af leveringen. Når du har oprettet en ordre, får du et trackingnummer, så du kan spore forsendelsen på transportørens side og holde øje med hvornår den ankommer til den angivne adresse.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Kunderne kan betale for bestilte varer på følgende måder:
- Bankoverførsel
- Visa
- MasterCard
- PayPal
- Ved modtagelse
Kan jeg ændre min ordre?
Du kan ændre din ordre ved at ringe til vores team dog inden starten af gennemførelsen.
Hvordan kan jeg åbne en konto?
For at tilmelde dig, skal du klikke på login-ikonet, som findes i øverste højre hjørne af hjemmesiden og angive din e-mail adresse og personoplysninger. Tilmelding kan også ske ved at gå gennem trinene i ordren.
Hvad betyder at oprette en konto?
Oprettelse af en konto giver først og fremmest mulighed for at bevare leveringsadresse og de data, der kræves for at udstede en faktura uden at skulle indtaste dem i tilfælde af yderligere ordrer. Det giver også et indblik i historien om indkøb.
Hvordan kan jeg abonnere på nyhedsbrev?
Du kan knytte til vores nyhedsbrev ved at indtaste din e-mail-adresse i bunden af www.senetic.pl. Dette giver dig mulighed for at holde styr på alle de aktuelle tilbud og nyheder.
I tilfælde af tvivl er du velkommen til at kontakte vores team.