Applikationer som du kender, og redskaber som du har brug for
Vælg din plan, vi sørger for resten
Køb nu, sammen med implementering og migration af din postEn dokumentlagerplads til hver bruger, tilgængelig fra enhver enhed, overalt hvor du er. Del filer med både kolleger og personer uden for din organisation, sikkert og med fuld adgangskontrol.
En tjeneste til oprettelse af hjemmesider for deling af oplysninger med medarbejdere og kunder, samarbejde om dokumenter og strømlining af projektstyring.
En efterfølger til Skype for Business med chat, møder og opkald. Tjenesten integrerer mennesker, indhold og værktøjer for at øge arbejdseffektiviteten og engagementet. For store organisationer, der stadig bruger Skype for Business, er Microsoft Teams fuldt migreret.
Professionel e-mail i dit domæne med e-mail, kalendere og kontakter, der altid er lige ved hånden.
En applikation til håndtering af e-mail og kalendere, der hjælper dig med at holde dig opdateret.
Den mest populære kontorapplikation til tekstdokumenter.
Et regneark med funktioner til oprettelse af avancerede grafer, rapporter eller diagrammer
En applikation til forberedelse af effektive præsentationer med en intuitiv grænseflade til hurtigt og effektivt arbejde.
Et omfattende eksklusivt Windows værktøj til at oprette professionelle publikationer.
Et eksklusivt Windows-værktøj til at oprette forretningsapplikationer og databaser med en række fordele.
En dokumentlagerplads til hver bruger, tilgængelig fra enhver enhed, overalt hvor du er. Del filer med både kolleger og personer uden for din organisation, sikkert og med fuld adgangskontrol.
En tjeneste til oprettelse af hjemmesider for deling af oplysninger med medarbejdere og kunder, samarbejde om dokumenter og strømlining af projektstyring.
En efterfølger til Skype for Business med chat, møder og opkald. Tjenesten integrerer mennesker, indhold og værktøjer for at øge arbejdseffektiviteten og engagementet. For store organisationer, der stadig bruger Skype for Business, er Microsoft Teams fuldt migreret.
Professionel e-mail i dit domæne med e-mail, kalendere og kontakter, der altid er lige ved hånden.
En tjeneste til oprettelse af hjemmesider for deling af oplysninger med medarbejdere og kunder, samarbejde om dokumenter og strømlining af projektstyring.
En efterfølger til Skype for Business med chat, møder og opkald. Tjenesten integrerer mennesker, indhold og værktøjer for at øge arbejdseffektiviteten og engagementet. For store organisationer, der stadig bruger Skype for Business, er Microsoft Teams fuldt migreret.
Ved at give it-fagfolk en omfattende løsning til enheds- og applikationsadministration imødekommer systemet behovene hos store og mellemstore organisationer.
En dokumentlagerplads til hver bruger, tilgængelig fra enhver enhed, overalt hvor du er. Del filer med både kolleger og personer uden for din organisation, sikkert og med fuld adgangskontrol.
En selvstændig 2 GB-plan til hjemmebrug og små virksomheder med enkle servicekrav til e-mail.
En tjeneste til styring af mobile enheder og mobile applikationer. Det muliggør kontrol over enheder i din organisation, herunder mobiltelefoner, tablets og bærbare computere.
Et værktøj i hjertet af den nye identitetsdrevne Azure AD til at bringe signaler sammen, træffe beslutninger og håndhæve organisatoriske politikker.
En proces, der beder brugeren om at få yderligere identifikation, f.eks. at indtaste en kode på en mobiltelefon eller scanne et fingeraftryk.
Hjælper med at beskytte virksomhedens applikationer og data mod potentiel lækage uden at forstyrre medarbejdernes miljø. Det beskytter både virksomhedens og personlige enheder, som medarbejderne arbejder på uden at ændre miljøet.
Beskytter e-mail, links (URL'er) og samarbejdsværktøjer.
En selvbetjeningsservice til nulstilling af adgangskode (SSPR) til Azure AD, der giver brugeren mulighed for at ændre eller nulstille sin adgangskode uden administrativ eller teknisk support. Hvis brugerens konto er låst, eller hvis brugeren har glemt sin adgangskode, kan de følge anvisningerne for selv at låse op for adgangen og vende tilbage til arbejde.
En applikation til håndtering af e-mail og kalendere, der hjælper dig med at holde dig opdateret.
Den mest populære kontorapplikation til tekstdokumenter.
Et regneark med funktioner til oprettelse af avancerede grafer, rapporter eller diagrammer
En applikation til forberedelse af effektive præsentationer med en intuitiv grænseflade til hurtigt og effektivt arbejde.
Et omfattende eksklusivt Windows værktøj til at oprette professionelle publikationer.
Et eksklusivt Windows-værktøj til at oprette forretningsapplikationer og databaser med en række fordele.
Et eksklusivt Windows-værktøj til at oprette forretningsapplikationer og databaser med en række fordele.
En tjeneste til oprettelse af hjemmesider for deling af oplysninger med medarbejdere og kunder, samarbejde om dokumenter og strømlining af projektstyring.
En efterfølger til Skype for Business med chat, møder og opkald. Tjenesten integrerer mennesker, indhold og værktøjer for at øge arbejdseffektiviteten og engagementet. For store organisationer, der stadig bruger Skype for Business, er Microsoft Teams fuldt migreret.
Ved at give it-fagfolk en omfattende løsning til enheds- og applikationsadministration imødekommer systemet behovene hos store og mellemstore organisationer.
En dokumentlagerplads til hver bruger, tilgængelig fra enhver enhed, overalt hvor du er. Del filer med både kolleger og personer uden for din organisation, sikkert og med fuld adgangskontrol.
Professionel e-mail i dit domæne med e-mail, kalendere og kontakter, der altid er lige ved hånden.
En tjeneste til styring af mobile enheder og mobile applikationer. Det muliggør kontrol over enheder i din organisation, herunder mobiltelefoner, tablets og bærbare computere.
Et værktøj i hjertet af den nye identitetsdrevne Azure AD til at bringe signaler sammen, træffe beslutninger og håndhæve organisatoriske politikker.
En proces, der beder brugeren om at få yderligere identifikation, f.eks. at indtaste en kode på en mobiltelefon eller scanne et fingeraftryk.
Hjælper med at beskytte virksomhedens applikationer og data mod potentiel lækage uden at forstyrre medarbejdernes miljø. Det beskytter både virksomhedens og personlige enheder, som medarbejderne arbejder på uden at ændre miljøet.
Beskytter e-mail, links (URL'er) og samarbejdsværktøjer.
En selvbetjeningsservice til nulstilling af adgangskode (SSPR) til Azure AD, der giver brugeren mulighed for at ændre eller nulstille sin adgangskode uden administrativ eller teknisk support. Hvis brugerens konto er låst, eller hvis brugeren har glemt sin adgangskode, kan de følge anvisningerne for selv at låse op for adgangen og vende tilbage til arbejde.
En applikation til håndtering af e-mail og kalendere, der hjælper dig med at holde dig opdateret.
Den mest populære kontorapplikation til tekstdokumenter.
Et regneark med funktioner til oprettelse af avancerede grafer, rapporter eller diagrammer
En applikation til forberedelse af effektive præsentationer med en intuitiv grænseflade til hurtigt og effektivt arbejde.
Et omfattende eksklusivt Windows værktøj til at oprette professionelle publikationer.
Et eksklusivt Windows-værktøj til at oprette forretningsapplikationer og databaser med en række fordele.
Et eksklusivt Windows-værktøj til at oprette forretningsapplikationer og databaser med en række fordele.
En tjeneste til oprettelse af hjemmesider for deling af oplysninger med medarbejdere og kunder, samarbejde om dokumenter og strømlining af projektstyring.
En efterfølger til Skype for Business med chat, møder og opkald. Tjenesten integrerer mennesker, indhold og værktøjer for at øge arbejdseffektiviteten og engagementet. For store organisationer, der stadig bruger Skype for Business, er Microsoft Teams fuldt migreret.
Ved at give it-fagfolk en omfattende løsning til enheds- og applikationsadministration imødekommer systemet behovene hos store og mellemstore organisationer.
En dokumentlagerplads til hver bruger, tilgængelig fra enhver enhed, overalt hvor du er. Del filer med både kolleger og personer uden for din organisation, sikkert og med fuld adgangskontrol.
Professionel e-mail i dit domæne med e-mail, kalendere og kontakter, der altid er lige ved hånden.
Et personligt og organisatorisk produktivitetsanalyseværktøj, der hjælper dig med at planlægge møder, tildele opgaver og arbejde med e-mails.
En tjeneste til styring af mobile enheder og mobile applikationer. Det muliggør kontrol over enheder i din organisation, herunder mobiltelefoner, tablets og bærbare computere.
Et værktøj i hjertet af den nye identitetsdrevne Azure AD til at bringe signaler sammen, træffe beslutninger og håndhæve organisatoriske politikker.
En proces, der beder brugeren om at få yderligere identifikation, f.eks. at indtaste en kode på en mobiltelefon eller scanne et fingeraftryk.
Hjælper med at beskytte virksomhedens applikationer og data mod potentiel lækage uden at forstyrre medarbejdernes miljø. Det beskytter både virksomhedens og personlige enheder, som medarbejderne arbejder på uden at ændre miljøet.
Beskytter e-mail, links (URL'er) og samarbejdsværktøjer.
En selvbetjeningsservice til nulstilling af adgangskode (SSPR) til Azure AD, der giver brugeren mulighed for at ændre eller nulstille sin adgangskode uden administrativ eller teknisk support. Hvis brugerens konto er låst, eller hvis brugeren har glemt sin adgangskode, kan de følge anvisningerne for selv at låse op for adgangen og vende tilbage til arbejde.
En Cloud Access Security Broker (CASB), der understøtter en række implementeringstilstande, herunder logsamling, API-stik og omvendt proxy. Giver omfattende synlighed, datakontrol og avanceret analyse til identifikation og bekæmpelse af relevante miljøer på tværs af alle Microsoft- og tredjeparts cloudtjenester.
En tjeneste i Azure AD, der muliggør styring, kontrol og overvågning af adgangen til vigtige ressourcer i din organisation: Azure AD, Azure og andre Microsoft-onlinetjenester såsom Microsoft 365 eller Microsoft Intune.
Tillader effektiv styring af gruppemedlemskaber, adgang til virksomhedsapplikationer og tildeling af roller. Brugeradgang kan kontrolleres regelmæssigt for at sikre, at der kun gives permanent adgang til de rigtige personer.
Et værktøj, der understøtter organisationen i revision af begivenheder.
Plan 2 tilbyder den fulde funktionalitet af Microsoft Defender til O365 (Plan1) samt automatiserings-, koordinerings- og reparationsværktøjer.
Support er tilgængelig fra kl. 8 til 17(mandag til fredag)
Relevant Microsoft-dokumentation, hvis det er tilgængeligt
Det hurtigst mulige ekspertsvar indenfor op til to hverdage
Konsulentbistand og rådgivning vedrørende licensering
Kundesupport gennem hele købsprocessen indtil licensen er erhvervet
Kundesupport på alle afregningsstadier
Se hele tilbuddet og sammenlign supportabonnementer
Få mere at videVed at klikke på "Tilmeld" accepterer du at modtage marketinginformation på den angivne e-mailadresse. Administratoren af dine personoplysninger varetages af Senetic GmbH, beliggende på Kronstadter Straße 4, 81677 München, Deutschland. Du har ret til at anmode om adgang til dine personoplysninger og til at rette, slette eller begrænse behandlingen samt til at protestere mod behandlingen. Nærmere oplysninger om behandling af personoplysninger findes i privatlivspolitikken.